forum.e-pilzno.com Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Takie tam gadanie : )
Autor Wiadomość
Mawgan 



Wiek: 33
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 737
Piwa: 899/31
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-10, 16:52   Takie tam gadanie : )

No to miarka si? dzisiaj przebra?a : )
Neila nasz najaktywniejszy BOT SPAMMER zosta? wywalony z forum.

Fajnie si? z nim gada?o, ale jak zaprosi? swoich 50ciu kolegów to ju? nie by?o fajne : )
_________________
Ka?da Twoja z?otówka DOTACJI zostaje w Pil?nie i pomaga lokalnej spo?eczno?ci.
Postaw piwo
 
 
 
podlak 



Wiek: 27
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 461
Piwa: 471/0
Skąd: Debica
Wysłany: 2010-01-10, 22:35   

Ale tekst HAHAHAHA :D oj admin :D zniszyles mnie tym :D
Neila, sympatyczny spam bot, wypowiadal sie w roznych tematach i wogole, cos tam nawet staral sie zareklamowac, aczkolwiek nie czytalem tych postow, tak wiec pozdrowienia dla niego :D i szacun dla admina, bo w koncu sie tego gó*na pozbyl. Pzdr :-P :mrgreen: ;-) :evil:
Postaw piwo
 
 
Hunya 
Justyna



Wiek: 25
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 183
Piwa: 184/5
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-11, 12:28   

No co wy to by? jeden z najbardziej aktywnych forumowiczów w ostatnim czasie! :D xD
Postaw piwo
 
 
 
podlak 



Wiek: 27
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 461
Piwa: 471/0
Skąd: Debica
Wysłany: 2010-01-11, 14:39   

Mi to sie wydaje, ze on sie po prostu obrazil i sam sobie poszedl, bo nikt na jego posty nie odpisywal i nikt ich pewnie nie czytal wiec to nasza wina - zlych forumowiczow z e-pilzno.com :P a admin tak sobie po prostu napisal zeby napisac ... :mrgreen:
Postaw piwo
 
 
Mawgan 



Wiek: 33
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 737
Piwa: 899/31
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-11, 15:01   

Mówisz tak bo wszed?e? PO tym jak usun??em 50 postów kolegów Neili :D
_________________
Ka?da Twoja z?otówka DOTACJI zostaje w Pil?nie i pomaga lokalnej spo?eczno?ci.
Postaw piwo
 
 
 
Hunya 
Justyna



Wiek: 25
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 183
Piwa: 184/5
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-11, 17:13   

Ja tam je czyta?am :d by?y chyba o szko?ach ;d tak mi si? zdaje ;p i w temacie z komiksem.
Lepiej nie zadzieraj z adminem! :P

Pytanie z innej beczki - Kiedy ruszy ?liczny portalik e-pilzno.com? Widzia?am go w Listopadzie chyba i wygl?d ma niczego sobie :)
Postaw piwo
 
 
 
podlak 



Wiek: 27
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 461
Piwa: 471/0
Skąd: Debica
Wysłany: 2010-01-11, 19:52   

Widzialem tamte posty Admin! :P i je ola?em! :mrgreen:
Postaw piwo
 
 
Hunya 
Justyna



Wiek: 25
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 183
Piwa: 184/5
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-12, 13:12   

kto? co? mówi? xD chyba si? do nas spamoki przywi?za?y ;)
Postaw piwo
 
 
 
Draxus 



Wiek: 37
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 196
Piwa: 201/1
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-12, 13:36   

Ale zobaczcie, ze one lubi? ten temat Przemine?o z Bombami. Chyba s? fanami tego komiksu, czy co? :]
_________________
„Wyobra?nia jest wa?niejsza od wiedzy.”
- Albert Einstein
Postaw piwo
 
 
 
Hunya 
Justyna



Wiek: 25
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 183
Piwa: 184/5
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-12, 16:25   

W ogóle si? nie dziwi?, bo komiks jest genialny ;)
Postaw piwo
 
 
 
podlak 



Wiek: 27
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 461
Piwa: 471/0
Skąd: Debica
Wysłany: 2010-01-12, 16:52   

Admin ... latwo poszlo, latwo wrocilo, nie? :-P
W sumie to niech sobie upodobaja tamten temat i tam sie wypowiadaja, a reszte niech zostawia w spokoju! :mrgreen:
Postaw piwo
 
 
Mawgan 



Wiek: 33
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 737
Piwa: 899/31
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-14, 03:50   

No to jak mawia? ksi?dz Werner "Co si? odwlecze to si? podwoi" :D

Rzeczywi?cie aktywno?? wzros?a :D

Co do portalu:

Wszystko jest ju? gotowe, poza drobnymi szlifami które tak na prawd? nie zajm? ni? dzie? dobrej roboty.
Nie jest problemem odpali? portal, tylko zebra? ludzi którzy b?d? chcieli go rozbudowywa?, bo taki ma mie? portal charakter (spo?eczno?ciowo wyr?bisty :) )

Kto ma ochot? jeszcze jako? si? do?o?y? do pisania textów na portal to zapraszam. A tym czasem niebawem zrobi? w?tek dotycz?cy dzia?u TWÓRCZO?? i gdzie wspólnie obgadamy jak by to mog?o wygl?da?.
_________________
Ka?da Twoja z?otówka DOTACJI zostaje w Pil?nie i pomaga lokalnej spo?eczno?ci.
Postaw piwo
 
 
 
rainbow 



Wiek: 27
Dołączyła: 27 Wrz 2008
Posty: 26
Piwa: 27/1
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-14, 23:12   

ja tam lubi?am tego bota :) nawet mia?am pisa? na prv z nadziej? ?e odpisz? ale jako? mi to umkn??o ;PP

co do portalu to czekam z niecierpliwo?ci? na jego start :!:
Postaw piwo
 
 
Mawgan 



Wiek: 33
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 737
Piwa: 899/31
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2010-01-16, 03:34   

Teraz by? inny bot, który sensownie nawet wypowiada? si? na tematy komputerowe.

I tak sobie pomy?la?em przed chwil?, jak to przerypane maj? fora zagraniczne angloj?zyczne gdzie jeszcze mog? pisa? go?cie!

No masakra nawet sobie nie wyobra?am.
_________________
Ka?da Twoja z?otówka DOTACJI zostaje w Pil?nie i pomaga lokalnej spo?eczno?ci.
Postaw piwo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.