forum.e-pilzno.com Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 

Poprzedni temat «» Następny temat
"Ma?e" powodzie.
Autor Wiadomość
Hunya 
Justyna



Wiek: 25
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 183
Piwa: 184/5
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2009-06-26, 11:43   "Ma?e" powodzie.

Jakby co to Mawgan przenie?, bo nie mia?am poj?cia gdzie umiejscowi? temat.

Ostatnie ulewy s? masakryczne. Wczorajsza szczególnie, patrz?c przy tym na to, ?e przy najgorszym oberwaniu chmury by?am w D?bicy. Z D?bicy wydostali?my si? o 18 czyli jak si? ju? uspokaja?o mniej wi?cej, cho? korek w mie?cie by? du?y. Dzi? brat przys?a? mi linka, komentuj?c "troche mielismy szczescie
":

http://www.szuman.eu/inde...]=true#feedback

Tak troch? szcz??cia mieli?my -.-'
Nie wiem jak jest dzi?, nie wybieram si? nawet do D?bicy. Ale mo?e D?biczanie co? wiedz?? A jak w okolicznych miejscowo?ciach i wsiach? W Mielcu podobno tr?by powietrzne grasowa?y.


EDIT:

Jeszcze kilka linków:

http://www.nasza-debica.p...debicy-zdjecia/
Na dole w komentarzach s? zdj?cia z Zawady, zerwany most itd

http://galeria.interia.pl...%C4%99bicy%2026
Zdj?cia ogólne.


A ja id? obiad gotowa? :P
Postaw piwo
 
 
 
Mawgan 



Wiek: 33
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 737
Piwa: 899/31
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2009-06-26, 12:33   

Wyprzedzi?a? mnie : )
W?a?nie mia?em pyta? czy komu? uda?o si? porobi? fajne fotki podczas tych burz i powodzi : )
Jak kto? co? ma niech tu ?mia?o wrzuci.
Dawno ju? nie by?o tak d?ugiej burzy z opadami.

Wyjdzie znowu, ?e Mawgan to ludziom nie wspó?czuje, ale poza ca?? tragedi? tych ludzi których to sklepy tam by?y na filmikach z youtube, co Hunya podesla?a, to najlepsze i tak s? komentarze :D

"O fotele p?ywaj?" :)

Pozdro
ps: Grzechu cieszysz si? z wolnego ? :D
_________________
Ka?da Twoja z?otówka DOTACJI zostaje w Pil?nie i pomaga lokalnej spo?eczno?ci.
Postaw piwo
 
 
 
Hunya 
Justyna



Wiek: 25
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 183
Piwa: 184/5
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2009-06-26, 13:18   

Mawgan napisał/a:

ps: Grzechu cieszysz si? z wolnego ? :D


Grzechowi ciek?o wczoraj w pracy z dachu podczas tej ulewy :P
A z carrefour ludzie to b?d? teraz musieli du?o sprz?ta?. Wspó?czuje. Fotel akurat fajny p?yn??, podoba? mi si? ale do pokoju by mi nie pasowa? -.-'
Postaw piwo
 
 
 
maciek 



Wiek: 28
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 66
Piwa: 66/0
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2009-06-26, 15:53   

nom jak si? to ogl?da na zdj?ciach to nie za ciekawie to wygl?da ...
Postaw piwo
 
 
podlak 



Wiek: 27
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 461
Piwa: 471/0
Skąd: Debica
Wysłany: 2009-06-27, 12:36   

No ja mam kilka z centrum Czarnej, telefonem walnalem przed powrotem do domu dzisiaj ... masakra, drogi pozalewane, w nocy jechalem przez Tarnow (musialeismy sie wrocic jakies 15 km przed Czarna z jakiejs tam wioski, bo WODA wszedzie i nie dalo rady autem przejechac i wrocilismy sie jadac przez Tarnow) rzeki plynely drogami, samochod, robil za amfibie (wspolczuje tym, ktorzy mieli mniejsze samochody z silnikami benzynowymi, bo diesel to tam jakos lepiej w wodzie sie trzyma) ... w kazdym razie, takiego czegos to w zyciu nie widzialem, w TV jak sie oglada, to sie po prostu oglada, a tutaj jak jedziesz i widzisz ludzi, ktorzy ratuja swoj dobytek przed woda, ktorej jest po pas na niektorych podworkach ... masakra ... wspoczluje wszystkim poszkodowanym ...

http://www.sendspace.pl/file/17oODDQu/ - prosze, kilka fotek z centrum Czarnej ... normalnie ta rzeczka, ma 5 m szerokosci i w tym miejscu okolo 1,5 m glebokosci to max ... przesrane ...
Postaw piwo
 
 
Hunya 
Justyna



Wiek: 25
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 183
Piwa: 184/5
Skąd: Pilzno
Wysłany: 2009-06-28, 14:41   

Znalaz?am kilka zdj??:



TEN [bardzo] fajny fotel z galerii D?bickiej.



Nie?le ulice zala?o...



Maluszka przesun??o? ;>



O.o

Wi?cej zdj??: http://wiadomosci.onet.pl...,0,zdjecie.html
Postaw piwo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.